Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.02.2011 12:41 - „Не ми пука”
Автор: ivaylozartov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 39009 Коментари: 74 Гласове:
68

Последна промяна: 26.02.2011 11:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 „При отсъствие на справедливост, Държавата не е нищо друго освен разбойническа шайка, а самите разбойнически шайки са миниатюрни държави.  Разширила областта на влиянието си, добрала се до безнаказаност шайка се нарича държава.” – Аврелий Августин

„Не ми пука”

 Да погледнем къде и в какво живеем – условията, отношението, системата държавата. В крайна сметка за какво говорим? За изтезание психически и физически, изтезания осигурени с извиненията, че няма пари за по-човешки условия. Ами да я затворят тази държава! Една фирма, едно предприятие, като не може да осигури едни човешки, нормални условия за работата, като не може да си плаща на хората, като няма пари – какво става? Фалира, банкрутира и толкова. Всички хора си търсят нова фирма и това е. Защо не я затварят тази фалирала във всякакъв смисъл държава? Защо не дадат възможност на хората да си намерят нова „фирма”? Защо ни лъжат, че някога ще се оправим? Така както на много работници не им плащат в пълен размер или никакви заплати, а им подхвърлят от време на време по стотина лева, и много обещания. Има закони за скрита неплатежоспособност, за скрит фалит. Къде е аналогичният закон за скрит фалит на държавата? Единствената причина да не се обяви фалит на държавата не е свързан с патриотизъм, а с алчност. Така както заграбиха предприятия, заводи, курорти, докато  не изстискаха докато не продадоха всичко до последната гайка, до последния метър земя. Точно така е и в държавата. Управляващите я (от всички правителства през целите 20години), трябва да изстискат всичко до последно. Затова няма да се откажат, докато има непродадени гайки и метри земя. До последно.  До последен дъх на собственият си народ, ако остане такъв. На никой не му пука, никой не го е грижа. Принципът е „след нас – потоп” и „не ми дреме”, аз съм си осигурил внуците и правнуците. Това е.

Ивайло Зартов.




Гласувай:
68


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. zozulaz - i za tova sme zle
09.02.2011 12:47
na nikoj ne mu puka za ni6i4ko
цитирай
2. armakarkit - boli no e tova e taka ot 20 godini
09.02.2011 12:50
i ni6o nestava
цитирай
3. kaletonar - kolkoto po gadno
09.02.2011 12:52
tolkova si e po-dobre
цитирай
4. djimitak - vseki si gleda sebe si
09.02.2011 12:55
i to v naj dobrija slu4aj
цитирай
5. lolitika - avrelij e bati pi4a
09.02.2011 12:57
o6e togava go e kazal
цитирай
6. rudomlad - аврелий
09.02.2011 13:04
то и тогава е имало и смешни и истински държави - нашта е смешна в момента - д някога си е била държава
цитирай
7. bingoslav - nemogat ni6o
09.02.2011 13:08
horata ni6o ne mogat
цитирай
8. rezed - mogat - no neiskat
09.02.2011 13:11
4akat nqkoj da gi opravi
цитирай
9. to6kotev - da ja zatvorqt
09.02.2011 13:13
i kato q opravqt da q tvorqt pak
цитирай
10. mimitonkova - myka
09.02.2011 13:15
e golqma
цитирай
11. jeniatanas - koe e po vajno
09.02.2011 13:17
da ima ili da ja nqma, da sme robi ili prosto fakta 4e sme jivi?
цитирай
12. zlatinalapeto - мисля 4е е важно
09.02.2011 13:19
не само факта че те има а как живееш
цитирай
13. ro6kopatlakov - ne mi puka
09.02.2011 13:21
sled nas potop i su6a
цитирай
14. gergogregorov - vsi4ko se vry6a
09.02.2011 13:23
i 6e si platim za indiferentnostta nie a ne decata ni
цитирай
15. lu4encetu - taka si e
09.02.2011 13:27
no javno sme se rodili na gre6no mqsto
цитирай
16. koki534 - haha
09.02.2011 13:30
sega mqstoto vi e vinovno
цитирай
17. anastasia990 - s pluvni nqma da pomognem
09.02.2011 13:33
hajde da se dignem
цитирай
18. pavlinatoteva1980 - hade de/
09.02.2011 13:35
kyde? v koe kry4me
цитирай
19. paveltotev - kojto iska da si stiska
09.02.2011 13:37
az moite deca gi pratih navyn - i nqma kak da se vyrnat v taq pomiq
цитирай
20. анонимен - ima
09.02.2011 13:43
i nqma
цитирай
21. du4etu - Борете се
09.02.2011 13:45
за да сте добре
цитирай
22. kypinkakukurqkova - da be
09.02.2011 13:47
tuk
цитирай
23. todoroff88 - актуално
09.02.2011 13:50
bravo
цитирай
24. dockambov - 6ajka si e
09.02.2011 13:51
i to mutrenska
цитирай
25. jkamba - razbojnici
09.02.2011 13:56
i mutri
цитирай
26. petkovamara - ujas
09.02.2011 13:59
male ale
цитирай
27. aneliapeneva - faliraha ja otdavo
09.02.2011 14:08
i grabqt
цитирай
28. guzelaaronova - bolka e goliama
09.02.2011 14:19
h
цитирай
29. анонимен - hora
09.02.2011 14:33
davajte
цитирай
30. kaki4encwe - ne stradaj
09.02.2011 14:35
vsi4ko svyr6va
цитирай
31. ribaya - kak
09.02.2011 14:37
da se spravim?
цитирай
32. typinambur - h
09.02.2011 14:42
h
цитирай
33. kartofva - kogato umrem
09.02.2011 14:44
6e se prerodim na podobro mqsto 6oto sme stradali
цитирай
34. lyskoma - ako e taka
09.02.2011 14:47
sym syglasen ama mnoogo 4aane
цитирай
35. kartageny - iz as
09.02.2011 14:50
sega
цитирай
36. ykarus - llll
09.02.2011 14:53
pyrvo - nie sme takiva kakvito sme
цитирай
37. karusarus - nakaraj me
09.02.2011 14:58
da obikna politicite i 6e se grymna
цитирай
38. kozatareva - vsi4ko 6e e nared
09.02.2011 15:02
ne se pritesnqv
цитирай
39. mangrov - stiga sylzi
09.02.2011 15:05
6e se spravim
цитирай
40. fabrice - ohoh
09.02.2011 15:09
ohohoh
цитирай
41. ikitapinak - pogledni nebeto
09.02.2011 15:13
ima sineva zna4i skoro vsi4ko
6e byde taka
цитирай
42. flovus - slynceto e gore dolu e zemqta
09.02.2011 15:18
bylgarskoto go qde lamqta
цитирай
43. julinious - poeziq
09.02.2011 15:20
stani tranata da pobedim lamqta
цитирай
44. kalemary - poziciqta mi haresva
09.02.2011 15:25
prodyljavajte
цитирай
45. justonsky - nerajdajte
09.02.2011 15:27
za da ne se my4at decata vi kato vas
цитирай
46. iuarsky - 4ovek ne e
09.02.2011 15:31
4ovek dokato se dyrji kato prase
цитирай
47. lawston - silata e v teb
09.02.2011 15:33
samo q nameri
цитирай
48. mercrusio - strah e navsqkyde
09.02.2011 15:43
i vyv vsi4ki
цитирай
49. katantg - ako ima ne6o vqrno
09.02.2011 15:45
e 4e na nas taka ni e dobre
цитирай
50. rakotina - ponqkoga e dopre
09.02.2011 15:50
da se my4i6 za da se nau4i6
цитирай
51. pendarakitov - ponagore
09.02.2011 15:57
i ponpred
цитирай
52. анонимен - относно"не ми пука"
09.02.2011 16:58
задавам си въпроса-ако никой не гласува,какво следва?маи натам вървим-пълен блокаж на всички държавни глави и партии,за да няма след тия да седнат ония
цитирай
53. silencemurmur - Защо не я затварят тази фалирала във всякакъв смисъл държава? Защо не дадът възможност на хората да си намерят нова „фирма”?
09.02.2011 18:45
Кои да я затварят? Кои да дадат възможност за "нова фирма"?
Доволните не го правят, няма да го правят и с всички средства
ще опитват да го предоотвратят.
Защо не го правят недоволните?
Има много пътища и за един процес "българска роза". Правото на сплотените недоволни е да я носят до разцвет.
цитирай
54. анонимен - ТИ ,КАКВО БЕ АВТОРЕ....
09.02.2011 18:59
...ЧАКАШ "ДЪРЖАВА" --ГДЕТО ДА ТЕ ХРАНИ И ОБЛИЧА ЛИ, БЕ.....ХА,ХА,ХА,ААА...???!
ТАЯ "ДЪРЖАВА ", ...УМРЕ!!!
ВЕЧЕ ,НЕ ДАВА...!!!!!!!!!!!!!
"ДАВАНЬЕТО", СВЪРШИ.......!!!!!!ДЪРЖАВАТА УМРЕ ОТ "ДАВАНЬЕ".....ЧАТ ЛИ СИ???!
цитирай
55. x2012x - Ще си купят гласове...
09.02.2011 19:03
анонимен написа:
задавам си въпроса-ако никой не гласува,какво следва?маи натам вървим-пълен блокаж на всички държавни глави и партии,за да няма след тия да седнат ония

и пак ще е същото като сега , ако народа седи и чака , даже по зле от сега , ще вдигат цените , ще турят още акцизи и такси на електомери и така до безкрай...
цитирай
56. анонимен - Авторе много никове имаш. . Поне 40 ...
09.02.2011 20:55
Авторе много никове имаш.. Поне 40 са.
цитирай
57. анонимен - ТОВА ЛИ Е ПОСЛЕДНАТА НАДЕЖДА НА БКП/БСП И ДПС/ДС...?
09.02.2011 22:20
БОЙКОТ НА ИЗБОРИТЕ...ХА,ХА,ХА,АААА....!
НИМА СИ МИСЛИТЕ ,ЧЕ КАТО ДОЙДАТ ПАК ЧЕРВЕНИТЕ НА ВЛАСТ...ЩЕ ВИ НАМАЛЯТ ТОКА ,ПАРНОТО, ХРАНИТЕ И ТАКСИТЕ..???!!!

...ВЕЧЕ,ПОВЕЧЕ ОТ 20-ГОДИНИ ...СЕ ЛЪЖЕТЕ !!!!!!!!!
НЕ ВИ ЛИ ОМРЪЗНА, БЕ ИДИОТИ НЕЩАСТНИ....ХА,ХА,ХАААА.....??!!!
цитирай
58. анонимен - boikot
09.02.2011 22:29
tazi dargava e machtena za nas bednite
цитирай
59. анонимен - "БЕДНОСТТА" Е ПОРОК....
09.02.2011 23:06
...НАЙ-УЖАСНИЯ ПОРОК----ОТ НЕГО ЗАПОЧВАТ ВСИЧКИ ДРУГИ!

АЗ МРАЗЯ БЕДНИТЕ И БЕДНОСТТА!
БЕДНИТЕ СА ТЪПИ И МЪРЗЕЛИВИ---ЗАТОВА СА БЕДНИ!!!
цитирай
60. momchilut - :D:D:D
10.02.2011 00:25
Кеф ти тука, кеф ти там. Тоя се оплаква, оня се оплаква. Леле, още не ми се е случило да прочета един в този огромен по размерите си сайт, който да не се оплаква от нещо. Напуснах фейсбук и дойдох тук с надеждата да прочета нещо смислено написано от разумни хора, а чета само лигльовци и лигли как циврят. Писнало ми е да пиша едно и също-тука си живеете живота ей, мързеливци! Отидете в една страна в близкия изток, в Афганистан, в Иран, и Йордан да видиш ти мизерия, мързеливи българине!!! Живота ви е на тепсия даде, а вие млади и способни хора седите и ми плюете в БЛОГ?!? Ми излез навън и направи нещо, бе housewife, като не ти харесва положението, оправи го! Тръгнал да разформирова държавата. И после какво? Кой луд ще те вземе да те храни като си такъв мързел! Чакайте си комунизма да ви оправи живота на вас.
цитирай
61. integritylife - На тях "не им пука"
10.02.2011 09:04
Много добре казано, Иво - кратко и ясно!

Който има уши, да чуе и очи да види, и ум да разбере, и кураж да предприеме адекватни действия - това кратко послание е за него!

Иво, на тях, обаче - самозабравилите се алчни властимащи - "не им пука", но "на мен ми пука". Понеже аз не се считам за нает в тяхна фирма, а и няма да си търся друга, понеже ще намеря същото. Чувствам се 100% пълноправен съсобственик и настойник в тази страна, отговорен да оставя по-добро наследство на поколенията (децата и внуците) след себе си.

Затова предлагам, нека от тази отправна точка, да погледнем реалността и предприемем реални действия - като предприемачи, хора с ценности и отговорност, с креативност и истина, за да можем смело да конфронтираме лъжата и корупцията и я изтикаме от тази страна.

В момента България има нужда от истинска промяна - не от тази "фасадна свевдодемократично промяна", която наблюдаваме през последните 20 години. Нека се надяваме и вярваме за нови и необременени лидери и истински патриоти, които с грижа, мъдрост и смелост да поведат и консолидират ценния остатък от свестни хора у нас, хора, които наистина да стартират реформацията във всяка сфера на обществото.

Иво, насърчавам те да продължаваш да комуникираш послания от този тип. Дръж съвестта си будна и чиста. Винаги, но особено днес, страната ни има нужда от хора като теб. Успех! С теб съм и не сме сами!

Огнян. :-)
цитирай
62. анонимен - да
10.02.2011 10:12
momchilut написа:
Кеф ти тука, кеф ти там. Тоя се оплаква, оня се оплаква. Леле, още не ми се е случило да прочета един в този огромен по размерите си сайт, който да не се оплаква от нещо. Напуснах фейсбук и дойдох тук с надеждата да прочета нещо смислено написано от разумни хора, а чета само лигльовци и лигли как циврят. Писнало ми е да пиша едно и също-тука си живеете живота ей, мързеливци! Отидете в една страна в близкия изток, в Афганистан, в Иран, и Йордан да видиш ти мизерия, мързеливи българине!!! Живота ви е на тепсия даде, а вие млади и способни хора седите и ми плюете в БЛОГ?!? Ми излез навън и направи нещо, бе housewife, като не ти харесва положението, оправи го! Тръгнал да разформирова държавата. И после какво? Кой луд ще те вземе да те храни като си такъв мързел! Чакайте си комунизма да ви оправи живота на вас.

И аз съм на това мнение
цитирай
63. анонимен - Изходът е да се вземат всички пари от ...
10.02.2011 10:25
Изходът е да се вземат всички пари от хората.. На богатите с милиони да се остави само едно милионче - но ако и него не могат да докажат- тогава в затвора.. Народният съд трябва отново да заиграе.. Бедните били мързеливи? Защото крадците им откраднаха работата, а им дадоха да избират глад или робия.. Ха.. Като са толкова къдърни бизнесмение - тогава защо не могат да малашат заплати колкото колегите си на запад.. Да вземат немци да им работят и да им плащат колкото немците .. Но на на българският бизнесмен е мързелив некадърен крадлив и прост.. Стачки.. За да премахнем идиотите.. Стига са заемали пазара.. С некадърното си производство..
цитирай
64. анонимен - Не знам Вие които пишете всички тези ...
10.02.2011 11:26
Не знам Вие които пишете всички тези коментари на колко години сте или дали това има значение но с вашите радикални решения само в този блог ще си останете. Вие сте в европейския съюз и плюете държавата и искате да бъде "затворена докато се оправи". Прекалено много сте свикнали да се вайкате и самоподценявате, хич не сме зле, всяка държава има корупция и проблеми и може да се оправи за няколко години, и гражданите са тези които могат да я оправят!
"Държава не се затваря", тя не е фирма! Тъй като не се смятам за достатъчно умен че да кажа как да се оправи държавата аз бих Ви посъветвал да направите едно нещо. Огледайте се за пример, потърсете коя държава е добре и се стремете да правите като нея. Вземете Франция - когато има някакъв закон който е в ощетение на гражданите, какво правят те? Вдигат се на протест, но не само да излезат на улицата и да трошат, А имат идея как да се оправи проблемът специфично, имат искания точни и ясни, а не: "Искаме по ниски цени... или по малко корупция" (да сте видяли протест с такива общи искания да е постигнал нещо? Не разбира се, а ако си мислите че протестите в западна европа са като нашите, дълбоко се лъжете)
Вземете друга държава, Холандия, там има 100 пъти повече имигранти, цигани, маркоанци, индийци, китайци - те имат "проблем" с етносите. А има ли всъщност такъв проблем при тях, НЕ. Всеки етнос отговаря за себе си и другите не му се месят, а когато има някакво престъпление или конфликт, държавата има закони които се спазват. А ние с едни цигани се оплакваме като че ли ще ни завземат, а досега 10 пъти можеше да сме ги интегрирали, само разбиране, общуване и търпение се иска, не е ли така?
Какви са изводите: не си лейте насъбраните терзания и проблеми из блогове а почетете малко повече и ще видите че нашето място в света като държава хич не е толкова зле ( дори вижте нашите съседи Сърбия и Македония, а да не говоря за Молдова, Пакистан Иран и т.н... Мислете моля Ви!
Ако ти си журналист, не се прави на политик или полицай, а помисли как с твоите качества и възможности може да направиш (дори и малко) нещо по добро към близки, към гарада си. Ако си полицай, помисли какво се иска от теб за да бъде около теб по спокойно. Всичко е толкова просто, но трябва да има основи на позитивизъм, знание и дискусия.
Ако имате някакво мнение относно моя коментар пишете ми ПМ
цитирай
65. анонимен - Syglasna sym
10.02.2011 12:47
[quote=spraif]Не знам Вие които пишете всички тези коментари на колко години сте или дали това има значение но с вашите радикални решения само в този блог ще си останете. Вие сте в европейския съюз и плюете държавата и искате да бъде "затворена докато се оправи". Прекалено много сте свикнали да се вайкате и самоподценявате, хич не сме зле, всяка държава има корупция и проблеми и може да се оправи за няколко години, и гражданите са тези които могат да я оправят!
"Държава не се затваря", тя не е фирма! Тъй като не се смятам за достатъчно умен че да кажа как да се оправи държавата аз бих Ви посъветвал да направите едно нещо. Огледайте се за пример, потърсете коя държава е добре и се стремете да правите като нея. Вземете Франция - когато има някакъв закон който е в ощетение на гражданите, какво правят те? Вдигат се на протест, но не само да излезат на улицата и да трошат, А имат идея как да се оправи проблемът специфично, имат искания точни и ясни, а не: "Искаме по ниски цени... или по малко корупция" (да сте видяли протест с такива общи искания да е постигнал нещо? Не разбира се, а ако си мислите че протестите в западна европа са като нашите, дълбоко се лъжете)
Вземете друга държава, Холандия, там има 100 пъти повече имигранти, цигани, маркоанци, индийци, китайци - те имат "проблем" с етносите. А има ли всъщност такъв проблем при тях, НЕ. Всеки етнос отговаря за себе си и другите не му се месят, а когато има някакво престъпление или конфликт, държавата има закони които се спазват. А ние с едни цигани се оплакваме като че ли ще ни завземат, а досега 10 пъти можеше да сме ги интегрирали, само разбиране, общуване и търпение се иска, не е ли така?
Какви са изводите: не си лейте насъбраните терзания и проблеми из блогове а почетете малко повече и ще видите че нашето място в света като държава хич не е толкова зле ( дори вижте нашите съседи Сърбия и Македония, а да не говоря за Молдова, Пакистан Иран и т.н... Мислете моля Ви!
Ако ти си журналист, не се прави
цитирай
66. urilozev - Коментирам
10.02.2011 13:39
Всичко , което си го написал статията , ivaylozartov .е верно, според мен. Остава само да допълниш, че след като е разпределена и последната гайка, започват да експлоатират какавото е останало- т.е. хората.Рабфтещите с мижави и хилави заплати, пенсионерите с цените(всяко повишение на цена , носи приход ДДС в бюджета и затова не им пука и ни обясняват НЕУКИ икономически хора пазарната икономика.)Ограбват и парите на нашите икономически имигранти, защото точно цените на необтодимите за живот- растат.Та те са по-високи от половината в ЕС.Ти си им чел сигурно писанията, чувал си и омайващите коментари на мастити финансисти и либерал-икономисти, как България е остров на макроикономическата стабилност в ЕС. Като им видиш статистика, UK, ряпа да ядеСамо че застаряваме, по-бързо от всички. Само че сме с най- ниски приходи.Само че, няма оправдание за тези тези и всички други за каквито ви дойде на ум, действия на всички управляващи.Ето теза за ..., държавата е лош стопанин, ами като е такава, защо искаш да управляваш лошо стопанство?Поздравявам те за позицията. Може и да не се харесва на всички. Може и да искат друго. Може на някои да им се ще , това -онова, но вече сме демокрация и всеки човек трябва , да се слуша ичува мнението му.
цитирай
67. анонимен - Ма какво си съгласна ма. . Не виждаш ...
10.02.2011 13:43
Ма какво си съгласна ма.. Не виждаш ли че тоя е един сулю.. Колкото можем да спечелим от интернет толкова и ще ни помогне неговият коментар.. Стачки и каквото и да било се постига в демократични държави.. Тук клептокрация..
цитирай
68. анонимен - 67 е към 65 заради64
10.02.2011 13:49
67 е към 65 заради64
цитирай
69. анонимен - Ма какво си съгласна ма. . Не виждаш ...
10.02.2011 13:58
анонимен написа:
Ма какво си съгласна ма.. Не виждаш ли че тоя е един сулю.. Колкото можем да спечелим от интернет толкова и ще ни помогне неговият коментар.. Стачки и каквото и да било се постига в демократични държави.. Тук клептокрация..


Наричаш ме сулю без основание и това показва колко си недорасъл. Пари в Интернет се печелят изключително много, но това не е бизнес за всеки. А за коментара ти за стачките се вижда че ако има стачка в България ти няма да се включиш тъй като си мързелив и нямаш надежда. Съжалявам теж и невеществото ти
цитирай
70. анонимен - Коментар на автора
10.02.2011 17:32
Разбирам мъката с която е написан този материал....тя е като на всеки от нас, ама защо не вземем най-сетне и ние като доста други народи да се замислим , че всичко си зависи от нас - ние си ги избираме а отгоре на всичкото управниците са си хора от народа, като болшинството ....поддават се лесно на провокации, на корупция, на щестлавие....абе Панаир на суетата.....както са си повечето хора......Проблема е обаче че ние си ги избираме......По принципа на Автора ако можеше най-разумно щеше да е да изберем "Бизнесмен на Годината/Десетилетието" и да го цаним за Управник и на държавата / Фирма/ ама не става! Или ако можем да си избираме "Фирмата" то логично следва че добрите в бизнеса ще си правят и Държави.....не че няма примери в историята на държави възникнали чрез пари и купуване...а после и политика.....
цитирай
71. анонимен - Съжалявам за това - 'сулю'. . Сиг...
10.02.2011 19:16
Съжалявам за това - 'сулю'.. Сигурно си свестен.. Но ние не сме демокрация. А нали знаеш - стачки в тоталитарни режими - няма.. В България псевдо-бизнеса е виновен за всичко.. Ниските заплати са следствие на некадърният бизнес.. Но те са превзели държавата изцяло.. И правят постоянно стъкмистики.. Например сега имаме много нисък брутен вътрешен продукт - по-нисък от преди двадесет години, но стъкмистиката изкарва друга сметка, сега като БВП се смята и евентуалният наем на всички жилища - а това едно време не се е правило..
цитирай
72. slaviivanov - Пф...
13.02.2011 10:30
В държавата това не било добре, онова не било както трябва... Ми то не зависи ли същност от нас - хората в тази държава! Политиците крадат, корумпирани били... Все тая - идеята е в това какво правим ние по въпроса! Иначе наистина държавата си е добро оправдание за невъзможността за реализация в живота... ама не е там работата. Движейки постоянно сред млади хора виждам как 90% от тях хленчат, че нямало работа и заплатите били ниски... Другите 10% вече се реализираха. Как едни могат да вземат големи заплати, а други не? Не сме ли поставени всички пред равни условия? Или пак ще почнем да се оправдаваме с политици и мутри и да казваме, че без шуробаджанащина няма как да се реализира човек. Всеки иска това, всеки иска онова, а какво дава? Псевдо бизнеса бил виновен - ми направете вие по-добър, защото то само с хленчене не става... :)
цитирай
73. анонимен - ПРАВ СИ АВТОРЕ.....
13.02.2011 16:53
ТАЗИ "ПОСТ-КОМУНИСТИЧЕСКА ДЪРЖАВА"---ТРЯБВА ДА ОТМРЕ!!!
ТЯ НЯМА ДА ФАЛИРА ,ЗАЩОТО КОМУНИСТИТЕ СЕ ПОГРИЖИХА ---ДА НЯМА ФАЛИТИ!
ЩЕ Е ...МЪКА ДО БЕЗКРАЙНОСТ......!

ТАКА ЩЕ БЪДЕ ВИНАГИ---ХОРАТА ЩЕ СИ ЖИВЕЯТ, ДОКАТО БЪЛГАРИТЕ ЩЕ СЕ ВЛАЧАТ СЛЕД "БЕЛИТЕ ДЪРЖАВИ"....КАТО КРАСТАВИ И ПРЕБИТИ КУЧЕТА...!
ТАКА СМЕ БИЛИ ВИНАГИ!!!!!!!!!!!
НЕ Е ИМАЛО И ТУРСКО РОБСТВО....ЗАЩОТО БЪЛГАРИНА --САМО ТОВА СИ МОЖЕ:
ДА СЕ ВЛАЧИ СЛЕД ДРУГИТЕ!
МОЖЕ И ДА Е УМЕН.....АМА ПРОСТОТИЯТА МУ Е ГОЛЯМА И ...ЗАВИСТТА И ЗЛОБАТА!
ТОВА ГО ПРАВИ---"ПЕРФЕКТНИЯ КОМУНИСТ" ,ПО ДУША!!!
цитирай
74. slaviivanov - RE: ПРАВ СИ АВТОРЕ.....
14.02.2011 10:48
Ти нещо много на сериозно се взе! По-добре не се обаждай неподготвен! :)
Понаучи малко история, поинтересувай се и тогава влез пак в блога и напиши нещо по-смислено :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ivaylozartov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 828430
Постинги: 35
Коментари: 1235
Гласове: 982
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930